Skip to content

Correction to report in The Age newspaper

Document date:  Mon 27 Sep 1999
Published:  Mon 27 Sep 1999 00:00:00
Document No:  152666
Document part:  A
Market Flag:  N
Classification: 

HOMEX - Melbourne                                                     

+++++++++++++++++++++++++
An incorrect headline and report was carried in today's The Age
newspaper, published in Melbourne. As reported and confirmed by ANZ
on Thursday and Friday last week, ANZ was fined GBP250,000 or
A$634,000 by the Investment Management Regulatory Organisation, the
United Kingdom's investment management regulator.

The Age stated ANZ had been fined $635 million. This is not correct.
A correction is being sought from The Age.


For media enquiries, contact:

Paul Edwards                                             
HEAD OF MEDIA RELATIONS

                                                                                                                                                                                                                      1